ستاد پاسخگویی بر خط و پردازش نامه‌های مردمی و سامانه ۱۱۱ در آستانه سفر رئیس جمهور به استان زنجان، راه‌اندازی شد.

سامانه پاسخگویی به درخواست‌های مردمی آغاز به کار کرد

به گزارش تبریز کریدور از زنجان، در آستانه سفر رئیس جمهور به استان زنجان، ستاد پاسخگویی بر خط و پردازش نامه‌های مردمی و سامانه ۱۱۱ ظهر امروز با حضور استاندار زنجان راه‌اندازی شد.   محسن افشارچی، استاندار زنجان در بازدید از این سامانه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شنیدن صدای مردم اولویت است، اظهار داشت: دولت صدای مردم را باید بشنود و مرکز ارتباطات مردمی در نهاد ریاست جمهوری برای این امر بسیار فعال است.   استاندار زنجان افزود: ۸۰۰ کاربر در دوشیفیت کاری تا پایان سفر ریاست محترم جمهوری آماده دریافت درخواست‌ها، مطالبات، نظرها و پیشنهادهای مردم استان هستند.    وی خاطر نشان کرد: این سامانه از امروز به مدت سه روز (۱۴تا ۱۶دی ماه) از ساعت ۷ تا ۲۱ به صورت آنلاین آماده دریافت مسائل و درخواست‌های مردم استان است. گفتنی است، در دور دوم سفر رییس جمهور به استان زنجان یک هزار و ۹۵ پروژه و ۵ هزار و ۸۵۷ واحد مسکونی(نهضت ملی و حمایتی) جمعا به ارزش ۳۰۰ هزار میلیارد ریال افتتاح می شود. مهمترین این پروژه ها احیا و افتتاح ۸ واحد صنعتی وتولیدی بزرگ استان شامل آندیا فولاد، ‌فولاد آسین ابهر، ‌شیشه زنگان و سرجین بافت به ارزش ۴۹ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال، ‌افتتاح ۵ هزار و ۸۶۷ واحد مسکونی با ۲۳ هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار و ۳۱ پروژه آموزشی، فرهنگی و ورزشی با ۲ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار است. پایان پیام/۷۳۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

Back To Top