حامیان فلسطین در آمریکا به نشانه اعتراض به سیاست‌های دولت بایدن در جنگ غزه مقابل خانه وزیر امور خارجه وی تجمع کرده و روی ماشینش هم رنگ قرمز پاشیدند.

حامیان فلسطین  جلوی خانه وزیر خارجه آمریکا تجمع کردند

به گزارش گروه بین‌الملل تبریز کریدور، شماری از حامیان فلسطین در آمریکا، جلویِ درب خانه «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه این کشور در ایالت ویرجینیای آمریکا تجمع کردند و نسبت به سیاست‌های دولت آمریکا در قبال جنگ غزه و حمایت‌های این کشور از مواضع رژیم صهیونیستی دست به اعتراض زدند.

به گزارش «آناتولی» گروه فعالان حامی فلسطین شعارهایی نظیر «شرم بر شما باد» را در حین خروج بلینکن از خانه‌اش سر دادند. در عین حال، معترضان اقدام به پاشیدن رنگ قرمز روی ماشین آنتونی بلینکن نیز کردند. حاضران در این اعتراض همچنین خواستار توقف فوری قتل و جنایت گسترده علیه بشریت در چهارچوب جنگ غزه شدند.

 دولت آمریکا از جمله معدود دولت هایی در جهان است که با طرح آتش‌بس در قالب جنگ غزه مخالفت می‌کند و درست به همین دلیل با فشارهای فزاینده بین‌المللی رو به رو شده است. آمریکا تاکنون در چندین نوبت با برقراری هرگونه آتش‌بس و توقف درگیر‌ی‌ها در قبال جنگ غزه، مخالفت کرده و این مساله را با رای وتوی خود در شورای امنیت سازمان ملل متحد(به قطعنامه‌هایی که خواهان توقف فوری جنگ غزه شده‌اند) به نمایش گذاشته است.

در این راستا تاکنون میلیون ها نفر به خیابان‌های پایتخت‌های مختلف جهان آمده و خواستار توقف جنگ و خونریزی در چهارچوب جنگ غزه شده‌اند. رژیم صهیونیستی از تاریخ هفتم اکتبر تا به امروز، به نحو گسترده‌ای اقدام به حمله و تجاوز به نوار غزه کرده و می‌کند.

 بر اساس آمارهای رسمی، دست کم ۲۲ هزار و ۴۳۸ نفر فلسطینی تاکنون بر اثر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی جان به نوار غزه جانشان را از دست داده‌اند و بیش از ۵۷ هزار و ۶۱۷  نفر دیگر نیز مجروح شده اند.

تجاوزات رژیم اشغالگر قدس به نوار غزه موجب شده تا ۶۰ درصد از زیرساخت های نوار غزه یا آسیب دیده و یا نابود شوند و حدودا ۲ میلیون نفر از ساکنان این منطقه نیز آواره شوند.  البته که تحت شرایط فعلی، کمبود شدید غذا، آب شرب سالم و دارو و تجهیزات پزشکی نیز بر نوار غزه حاکم شده است.

پایان پیام   

دیدگاهتان را بنویسید

Back To Top