حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفوری، نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در آیین تکریم و معارفه امام‌جمعه شهرستان گیلانغرب گفت: بنده شاهد محترم بودن، مهربان و مهمان‌نواز بودن و ایمان مردم گیلانغرب هستم.

توصیف مردم گیلانغرب از زبان نماینده ولی‌فقیه استان

به گزارش تبریز کریدور از کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفوری در آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان گیلانغرب اظهار کرد: حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین فاطمی‌نسب، امام‌جمعه سابق گیلانغرب، در شکوفایی عرصه‌‌ فرهنگ دینی و فعالیت‌های اجتماعی این شهرستان نقش ویژه‌ای داشته است وی ضمن اشاره به روحیه جهادی و ارتباطات مردمی امام جمعه شهرستان گیلانغرب افزود: حضور مؤثر و چشمگیرشان برای همگان پیدا است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ضمن تأکید بر افزایش ارتباطات مردمی ائمه جمعه عنوان کرد: مطالبه رهبر فرزانه انقلاب(مدظله) از ائمه جمعه کشور این است که ارتباطات مردمی ائمه جمعه به‌عنوان قوی‌ترین و مهم‌ترین کار آن‌ها در عرصه مدیریت فرهنگی و اجتماعی تعریف شود. وی ادامه داد: بنده از نزدیک شاهد روحیه‌ی ایمان، احترام، مهربانی و مهمان‌نوازی مردم شهرستان گیلانغرب هستم.  نماینده ولی‌فقیه انتصاب حجت‌الاسلام سید عباس موسوی، امام‌جمعه جدید گیلانغرب به ایشان و مردم شهرستان تبریک گفت و تصریح کرد: نماز جمعه از مصادیق یا خداوند متعال است زیرا که تأسیس نماز جمعه را خداوند متعال انجام داده است و آن را یاد خودش تعبیر می‌کند.

امام‌جمعه کرمانشاه ضمن اشاره به مقام موعظه داشتنِ نماز جمعه و حُسن استفاده از ظرفیت تبیینی این عبادت جمعی، ابراز داشت: رحمت الهی زمانی نازل می‌شود که جماعت مؤمنین دور هم گرد آیند. خطیب جمعه جایگاه خطبه جمعه را تبیین مواضع رسمی نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: امام جمعه امانت‌دار خدا، پیغمبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) و اولیای الهی بوده و لازم است در خطبه‌ها به جنبه‌های تببین احکام و معارف الهی و تبیین بصیرتی توجه شود. خطیب جمعه کرمانشاه، منبر نماز جمعه را جایگاه بیان نقاط قوت و بیان انتقادات مستند و مستدل دانست و تصریح کرد: بیان انتقادها در نماز جمعه آخرین سطح رفع مشکل در جامعه است و پیش از آن باید با همدلی و هم‌افزایی با مسئولان به دنبال راه‌حل بود. در پایان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه ضمن درخواست نصرت از خداوند متعال برای همه رزمندگان اسلام گفت: ان‌شاءالله به‌زودی شاهد پیروزی مردم مظلوم فلسطین و غزه خواهیم بود. پایان پیام/ و

دیدگاهتان را بنویسید

Back To Top