با اعلام رضایت خانواده ایثارگر و نوع دوست بانوی دوچرخه سوار ۵۱ ساله که بر اثر ترکیدگی لاستیک و واژگونی دوچرخه دچار مرگ مغزی شده بود، با اقدامی خداپسندانه و تصمیمی انسان دوستانه اعضای بدن این بانوی ورزشکار به سه بیمار نیازمند پیوند عضو، اهدا شد.

اعضای بانوی ورزشکار به ۳ بیمار نیازمند پیوند اعضا حیات دوباره بخشید

به گزارش تبریز کریدور از فیروزآباد، در روز دهم دی ۱۴۰۲ بانوی دوچرخه سوار ۵۱ ساله به نام «معصومه زارع» در مسیر شیراز _ فیروزآباد در پی سانحه واژگونی دوچرخه بر اثر ترکیدگی لاستیک و ضربه به سر برای انجام اقدامات درمانی لازم به بیمارستان حضرت قائم(عج) شهرستان فیروزآباد منتقل شده که پس از عمل اورژانسی جراحی مغز و اعصاب و ریه در بخش مراقبت های ویژه icu بیمارستان بستری شده اما با وجود تلاش های مستمر تیم پزشکی و کادر درمان این مرکز، متاسفانه مرگ مغزی توسط تیم پزشکی محرز گردید.

کسب رضایت از خانواده ایثارگر این بانوی دوچرخه سوار، پس از تایید مرگ مغزی توسط تیم معالج، بیمار مرگ مغزی به بیمارستان پیوند ابوعلی سینا شیراز منتقل و با اهدای کبد و کلیه ها به جان سه بیمار هموطن نیازمند پیوند اعضا حیات دوباره بخشید.

گفتنی است این ورزشکار که کوهنورد نیز بوده و سابقه صعود و فتح قله های بلند ایران و جهان را داشته به همراه سه نفر از دوچرخه سواران از شیراز عازم کیش بوده که متاسفانه در محدوده فیروزآباد دچار سانحه واژگونی دوچرخه شده است./ روح الله نوروزی منش

پایان خبر/خ

دیدگاهتان را بنویسید

Back To Top