یک فعال صنعتی مستقر در شهرک صنعتی جونقان گفت: با توجه به نیاز ضروری واحدهای تولیدی این شهرک به ارتباط با زنجیره تولید در سایر استان‌ها مشکل عدم آنتن‌دهی تلفن همراه باعث کاهش تولید در این واحدها شده است.

آنتن‌دهی تلفن همراه و تأمین برق 2 چالش زیرساختی در شهرک صنعتی جونقان

به گزارش تبریز کریدور از شهرکرد، تأمین زیرساخت‌ها و ایجاد بسترهای مناسب سرمایه‌گذاری، نقش بسیار مهمی برای حضور سرمایه‌گذاران در واحدهای تولیدی چهارمحال و بختیاری دارد. برای تحقق این هدف مهم شرکت شهرک‌های صنعتی استان از تمام ظرفیت‌های ممکن استفاده می‌کند که البته همراهی دستگاه‌های خدمات‌رسان در این راستا ضروری است.

بر اساس قانون، دستگاه‌های خدمات‌رسان موظف به تأمین زیرساخت‌ها تا درب ورودی واحدهای تولیدی هستند که در این راستا شرکت شهرک‌های صنعتی نیازمند مساعدت و همراهی این دستگاه‌ها برای ارائه خدمات مطلوب به سرمایه‌گذاران است.

صاحب یک فعال صنعتی مستقر در شهرک صنعتی جونقان در خصوص مشکلات موجود در واحدهای تولیدی این شهرک، گفت: با توجه به نیاز مبرم این واحدها به ارتباط با زنجیره تولید در سایر استان‌ها مشکل عدم آنتن‌دهی تلفن  همراه باعث کاهش تولید در این واحدها شده است.

این فعال صنعتی ادامه داد: این مشکل به گونه‌ای است که باید برای برقراری یک ارتباط تلفنی مسافت زیادی را تا بیرون از شهرک پیمود تا بتوان یک تماس برقرار کرد.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده توسط شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری یک دکل موقت در این مکان نصب شد، اما متاسفانه بعد از گذشت یک سال این دکل جمع‌آوری شد.

صاحب یک واحد تولیدی دیگر با اشاره به مشکل زیرساختی برق در شهرک صنعتی جونقان، اضافه کرد: رفع بخشی از مشکلات توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان انجام شده و یا در حال پیگیری است اما همراهی دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز در این مورد ضروری است.

گفتنی است لوله‌گذاری آبرسانی به این شهرک با ۵۰ کیلومتر مسافت از سد باباحیدر در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود به زودی افتتاح شود.

همچنین انتظار می‌رود سایر مشکلات زیرساختی از جمله مشکلات برق و آنتن‌دهی تلفن همراه نیز در تنها شهرک صنعتی شهرستان فارسان برطرف و مانع از کاهش تولید در این شهرک شود.

شهرک صنعتی جونقان در ۲۱۰ هکتار وسعت با ۲۱۷ واحد تولیدی و صنعتی به عنوان نخستین شهرک صنعتی شهرستان فارسان به شمار می‌آید.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

دیدگاهتان را بنویسید

Back To Top