نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: از زمان آغاز دوره نمایندگی در مجلس، پروژه بزرگ تامین آب شرب نیمی از مردم چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار گرفت و هم‌اکنون آماده بهره‌برداری است.

تامین آب شُرب و اشتغال، اولویت چهارمحال و بختیاری/ پروژه بهشت‌آباد وزارت نیرو برای همیشه متوقف شد

به گزارش تبریز کریدور از شهرکرد، احمد راستینه بعدازظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی بزرگترین مجتمع گلخانه‌ای چهارمحال و بختیاری در شهر یانچشمه شهرستان بن، گفت: از زمان آغاز دوره نمایندگی پروژه بزرگ تامین آب شرب نیمی از مردم استان در دستور کار قرار گرفت و هم‌اکنون آماده بهره‌برداری است.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این دوره از مجلس شورای اسلامی نمایندگان استان مقابل طرح‌های غیرقانونی انتقال آب که می‌توانستند استان را به ویرانه‌ای تبدیل کنند ایستادند.

وی افزود: پروژه بهشت‌آباد برای همیشه از روی میز وزارت نیرو برداشته و متوقف شد.

راستینه اضافه کرد: در تمام مدت نمایندگی به دنبال ایجاد اشتغال برای مردم چهارمحال و بختیاری بوده و هستیم و تاکنون پروژه‌های مهمی در حوزه‌های مختلف آغاز شده است و این نتیجه حضور مدیران جهادی در دستگاه‌های اداری استان است.

وی عنوان کرد: نقدهایی هم به دستگاه‌های مختلف داریم اما نباید روحیه جهادی و خدمت مدیران فراموش شود.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از یک دهه تعطیلی در اقتصاد هم‌اکنون یک دولت جهادی در حال کار است و همه باید کمک کنیم تا موفق شود.

وی ادامه داد: مجلس وظیفه نظارت، تذکر، سوال و استیضاح را برعهده دارد و در کنار تمام این‌ها باید کمک حال دولت هم باشد.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

دیدگاهتان را بنویسید

Back To Top