جانشین فرمانده انتظامی استان البرز، گفت: شخصی که با ارائه چک های جعلی و مسروقه اقدام به چندین فقره کلاهبرداری میلیاردی در سطح شهر کرج کرده بود، توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

کلاهبرداری از طریق خرید کالا با چک‌های جعلی و مسروقه

محمد معظمی گودرزی، جانشین فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی ارجاع پرونده های متعدد کلاهبرداری از طریق ارائه چک‌های جعلی و مسروقه توسط شخصی ناشناس، بررسی موضوع در دستور کار پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان با جمع آوری مستندات و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به رد زنی ترددهای متهم در منطقه حصارک کرج شده و با شناسایی مخفیگاه نامبرده، او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به کشف تعدادی چک جعلی و سرقتی در مخفیگاه متهم، اضافه کرد: این شخص در تحقیقات تکمیلی به انجام کلاهبرداری‌های گسترده از شهروندان اعتراف کرد که تاکنون ۱۰ نفر از مال باختگان شناسایی شده اند.

گودرزی در پایان با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری های صورت گرفته توسط این شخص بیش از ۱۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود، خاطر نشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم که ضمن استفاده از چک‌‌های صیادی، در هنگام دریافت چک از افراد ناشناس از اصالت آن اطمینان حاصل کنند.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Back To Top