Welcome to Inkbunny...
Allowed ratings
To view member-only content, create an account. ( Hide )
 
fl790
fl790
Stats joined 4 months, 1 week ago s 0 j 0 v 0 v:s 0 v:j 0 f 0 w 0 c:g 0 c:r 0
Success: Profile settings saved.
(No favorites have been chosen)
(No journals)
Profile
فلزیاب شیراز</a> وسیله ای است که می تواند فلز را، معمولاً از طریق القای الکترومغناطیسی تشخیص دهد. فلزیاب ها اغلب برای یافتن اقلام فلزی گم شده یا پنهان مانند سکه ها، جواهرات و سلاح ها استفاده می شوند. این دستگاه های فلزیاب همچنین می توانند برای شناسایی اشیاء در کاربردهای مختلف دیگر از جمله عملیات نظامی، باستان شناسی، جابجایی مواد غذایی و ساخت و ساز استفاده شوند.

فلزیاب ها معمولاً از یک جعبه کنترل الکترونیکی تشکیل شده اند که به یک سیم پیچ جستجو، یک سر جستجوگر و یک دسته جستجو متصل است. سیم پیچ جستجو یک میدان مغناطیسی متناوب تولید می کند که سپس توسط سر جستجو شناسایی می شود. این میدان مغناطیسی متناوب یک تکانه الکتریکی در سر جستجو ایجاد می کند که به نوبه خود توسط جعبه کنترل الکترونیکی شناسایی می شود. سپس از سیگنال جعبه کنترل برای تعیین وجود فلز در قسمت جستجو استفاده می شود.

محدوده فلزیاب ها بسته به اندازه و نوع سیم پیچ جستجوی مورد استفاده متفاوت است. به عنوان مثال، برخی از طلایاب ها برای تشخیص اجسام فلزی تا فاصله سه فوتی طراحی شده اند، در حالی که فلزیاب های دیگر قادر به تشخیص اجسام فلزی در فواصل بسیار بیشتر هستند.

فلزیاب ها همچنین در صنایع مختلفی از جمله هوافضا، خودروسازی، الکترونیک و امنیت استفاده می شوند. فلزیاب ها در صنعت هوافضا برای شناسایی قطعات ساخته شده با فلز مانند تیغه های موتور و بدنه هواپیما استفاده می شوند. فلزیاب خودرو برای تشخیص اجسام فلزی مانند اجزای اگزوز، تزئینات داخلی و لنت ترمز استفاده می شود. خرید آنلاین گنج یاب اهواز های الکترونیکی برای تشخیص قطعات فلزی موجود در بردهای مدار چاپی و قطعات الکترونیکی استفاده می شوند. فلزیاب های امنیتی در فرودگاه ها، ادارات دولتی و مشاغل برای شناسایی سلاح ها و همچنین کالاهای قاچاق استفاده می شوند.

فلزیاب ها همچنین می توانند برای یافتن سکه های روم باستان، جواهرات و سایر مصنوعات استفاده شوند. فلزیاب ها در بررسی های باستان شناسی برای مکان یابی آثار مدفون استفاده می شوند. فلزیاب ها همچنین در اکتشاف طلا برای مکان یابی ذخایر طبیعی طلا استفاده می شوند.

فروش آنلاین گنج یاب همچنین در عملیات جابجایی مواد غذایی برای تشخیص فلز در محصولات غذایی استفاده می شود. فلزیاب برای شناسایی ذرات فلزی موجود در مواد غذایی قبل از بسته بندی و ارسال به مقصد استفاده می شود. فلزیاب همچنین در ساخت و ساز برای تشخیص اجسام فلزی در بلوک های بتنی و سایر مصالح ساختمانی استفاده می شود.

علاوه بر تشخیص اجسام فلزی، فلزیاب برای تشخیص اجسام پلاستیکی، شیشه ای و سرامیکی نیز استفاده می شود. فلزیاب ها می توانند برای تشخیص اشیاء پلاستیکی مانند لوله های پلاستیکی، کاشی های سرامیکی و سکه ها استفاده شوند. اجسام شیشه ای مانند بطری ها و فنجان های شیشه ای را نیز می توان با فلزیاب اصفهان ها تشخیص داد.

فلزیاب ها هم در داخل و هم در فضای باز قابل استفاده هستند. هنگامی که در داخل خانه استفاده می شود، فلزیاب ها معمولاً روی دیوار یا سقف نصب می شوند. هنگامی که در خارج از منزل استفاده می شود، فلزیاب ها معمولاً روی سطح زمین یا سطح زمین قرار می گیرند.

فلزیاب ها به طور گسترده در بسیاری از صنایع و کاربردها استفاده می شوند. از این دستگاه ها برای تشخیص وجود اشیاء فلزی و همچنین مکان یابی آثار باستانی، ذخایر طلا و سایر اشیاء فلزی استفاده می شود. خرید آنلاین گنج یاب مشهد برای تشخیص اشیاء پلاستیکی، شیشه ای و سرامیکی نیز استفاده می شود. فلزیاب ها هم در داخل و هم در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند و در اندازه ها و انواع مختلفی موجود هستند.
Links and Contact Details
No contact details added.
(No watches to list)
(No watches to list)
 
Shout:
Move reply box to top
Log in or create an account to comment.